הי, אני מירי וייסלר, מורה לאנגלית בעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך, מאבחנת דידקטית ובעלת ערכות FUNGLISH (יחד עם לריסה מונסטרסקי) לרכישת השפה האנגלית.
התחלתי ללמד לפני כ-20 שנים. לא ייאמן איך הזמן חולף מהר כשנהנים.
התחלתי מפיתוח תכנית חוויתית לגיל הרך במסגרת חוגי אנגלית לילדים בגילאי שנתיים ומעלה, לחטיבה צעירה ולכיתות א' . במסגרת התכנית אני מתייחסת לחמשת האלמנטים: תנועה ומוסיקה באנגלית, פעילויות מגוונות (תכנים של חגים, טקס יום הולדת אישי באנגלית ועוד), יצירה, סיפורים ודקלומים.
המטרה היא לחשוף באופן חוויתי לשפה כדי להוות את אבן היסוד בבניית גישה חיובית לשפה האנגלית. חשוב לי ליצור מודעות לצלילי השפה והגייתה, לבנות לילדים אוצר מילים ולמצות באופן מירבי את יכולת הקליטה והיישום של הילד בגיל הרך בזכות המוח הגמיש בגילאים אלה.
כמו כן, אני מלמדת תלמידים בגילאי ביה"ס היסודי וחטיבת הביניים. יש שיעורים פרטיים שהם למטרת שיפור וחיזוק, יש הוראה מותאמת (מתקנת) באנגלית לתלמידים עם הפרעת קשב ולקויות למידה שונות, ויש שבאים לקבל אסטרטגיות למידה הנדרשות בחטיבת הביניים.
לכל תלמיד מסוף כיתה ג ועד כיתה ט אני עושה אבחון סטטוס, כדי לבדוק את הידע הנרכש שצבר בהתאם לגילו. כך אני יודעת במה הוא שולט היטב, שולט חלקית ולא שולט בכלל ויכולה להתאים לו תכנית עבודה. אני בודקת בשיעור אחד את תשתיות הבסיס, אוצר מילים וידע דקדוקי. זהו מוצר ייחודי בארץ שפיתחתי כתוצאה מלימודי האבחון הדידקטי.
בנוסף, אני מקיימת חוגים פרטיים לילדים מהגיל הרך ובמגוון גילאי ביה"ס היסודי, כי אני מאמינה שכאשר תשתית הבסיס מובנית בצורה איכותית ומלאה, הילדים יכולים להצליח ולהגיע ללא קושי להבנת הנקרא. מכיוון, שלצערי, אני פוגשת מידי יום ילדים עם חוסרים בתשתיות בסיס (שליטה באותיות הניקוד, בצליליהן, ובצלילי צירופי האותיות ) וחשוב לי למנוע את מגיפת השיעורים הפרטיים שלא לצורך, אני מלמדת גילאים אלה מתוך שליחות ואחריות.
לכן, יחד עם לריסה מונסטרסקי, ובזכות אבי המדהים, צביקה אהרונסון, ובזכות היועץ העסקי המופלא שלנו, נוסדו ערכות FUNGLISH שנותנות מענה הולם לרכישת תשתיות בסיס בדרך חוויתית ואיכותית, למידה חדשנית (עם הליך רישום פטנט עולמי על שיטת הלימוד שלנו ועל אפליקציה לשמיעה מדויקת של הגיית המילים) ללא צורך במורה פרטי.
לפרטים נוספים
"אני מאמינה שאין ילד שלא יכול, כל תלמיד שרוצה ופנוי ללמידה יצליח."